Primary Advertiser

הכי נמכר באירופה, הכי אהוב בארץ: למה כולכם קונים את הרכב הזה?

בשיתוף רנו קליאו

עודכן לאחרונה: 19.5.2021 / 15:33

רכבי הסופר-מיני נמכרים בהמוניהם בישראל ומובילים את השוק האירופי, שם רנו קליאו היא הנמכרת ביותר בקטגוריה. הם עושים זאת בזכות שילוב מדויק בין קומפקטיות למנוע חזק, אבזור מרשים, מרווח פנים שמציע נוחות ועוד. אספנו לכם את כל היתרונות

קטגוריית הסופר-מיני היא הקטגוריה השלישית הנמכרת ביותר בישראל והיא מובילה את השוק האירופי במכירות, ולא בכדי. להצלחה הגדולה של הסופר-מיני יש לא מעט סיבות, שעוזרות לה לשמור על מקומה וכוחה אל מול השינויים התכופים בשוק הרכב העולמי.

הסיבות לפופולריות הגדולה של מכוניות הסופר-מיני מתחילה בעובדה שמדובר בקטגוריה שפונה לקהל רחב במיוחד, החל מנהגים שמתחילים את חייהם הבוגרים, עוד לפני הקמת משפחה, דרך משפחות צעירות עם ילד אחד או שניים, ועד לאנשים בוגרים יותר, שילדיהם כבר גדלו ואין להם רצון או צורך להחזיק רכב גדול ומסורבל. הם בוחרים בקומפקטיות והיכולות שיש לרכב קטן, אך עדיין מפנק ומאובזר, להציע.

מכוניות הסופר-מיני למעשה משלבות בין מענה לצרכים רבים ושונים, באופן מוצלח. הקטגוריה פונה גם לקהל שמחפש רכב נוח לקנייה מבחינת עלויות אל מול תמורה טובה, עם מרווח גדול וביצועים משובחים, וגם לקהל שרוצה רכבים מאובזרים ובטוחים, שעדיין יהיו יעילים וחסכוניים.

קחו לדוגמה סטודנטית צעירה, שמחפשת רכב חסכוני בדלק וקל לחנייה בחניון הקמפוס העמוס, שיהיה עבורה שותף נאמן גם כאשר היא בוחרת לרדת לאילת לסופ"ש, עם תיק גדול וגלשן. היא תוכל למצוא לעצמה בקלות רכב סופר-מיני איכותי, שיתאים לכל מצב, בזכות הגודל של הרכב מצד אחד והיכולת הדינמית שלו מצד שני. אל הגרסאות הבכירות של רכבי הסופר-מיני יפנה בדרך כלל הדור המבוגר יותר, שרוצה רכב שקל להתנייד איתו בעיר הצפופה.

כיום, ניתן למצוא רכבי סופר-מיני עם אבזור שעד לא מזמן היה מוכר לנו בעיקר מתחום רכבי היוקרה. מה למשל? מצלמה היקפית (360 מעלות), התרעה על רכבים בשטחים מתים, כניסה והתנעה ללא מפתח, ריפודי משולבים קטיפה או עור, חנייה אוטומטית, מסכים ענקיים, תאורת אווירה ועוד.

רנו קליאו. אתר יצרן
מה הופך את הסופר-מיני לאהובה כל כך?/אתר יצרן

גם בנוגע ליחידות ההנעה, לרכבי הסופר-מיני יש המון מה להציע מבחינת ביצועים. באופן טבעי, נפגוש כאן מנועים קטנים, אולם מדובר במנועים חזקים, שכמותם רואים ברכבי יוקרה ורכבי פנאי. בנוסף, תיבות ההילוכים המתקדמות מרובות יחסי העברה והשלדות מכוילות לתחום הדינמי ואת כל זה אנחנו מקבלים מבלי "לשלם מחיר" שמוריד מהנוחות הכללית של הנסיעה. אחד הגורמים התורמים לכך שהסופר-מיני היא קטגוריה כל כך פופולרית הוא שבזכות המשקל הנמוך שלהם, הרכבים מציעים צריכת דלק מצוינת, יחידות הנעה מתקדמות ויעילות דינמית גבוהה.

מבחינת מרווח הפנים, רכבי הסופר-מיני מציעים פתרון נהדר. ארבעה מבוגרים ירגישו בנוח ברכבי הקטגוריה המודרניים וזה נכון גם למשפחות קטנות, עם העגלה ושאר הציוד הנחוץ להם ולאוהבי תרבות הפנאי והטיולים, שלוקחים איתם לדרכים את ציוד הספורט.

את כל היתרונות הללו שהסופר-מיני מציעה אפשר לפגוש ברנו קליאו החדשה, שמתחילה במחיר הקרוב לרכבי המיני ומצוידת בתיבת הילוכים ידנית, מנוע ליטר טורבו בנזין קטן וחסכוני מאוד ואבזור עשיר. משם הקליאו עולה למנוע 1.3 ליטר טורבו בנזין, שנמצא גם ברנו גרנד סניק בעל 7 מושבים. מדובר במנוע שפותח ביחד עם מרצדס ומשרת גם רכבים של יצרן היוקרה. בדגם הבכיר מציעה הקליאו תיבה כפולת מצדמים, עם 7 יחסי העברה ואבזור עשיר מאוד בתחום הפינוק והבטיחות.

כל אלו גם יחד עוזרים לנו להבין מה הפך את הסופר-מיני לקטגוריית רכב כל כך אהובה בישראל ולמה היא מובילה את השוק האירופי, שם הקליאו הוא הרכב הנמכר ביותר בקטגוריה.

בשיתוף רנו קליאו
  • עוד באותו נושא:
  • רנו קליאו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully