Primary Advertiser

מתאים לכולם: איזה רכב מצליח לפנות במדויק לקהלים השונים

בשיתוף רנו קליאו

עודכן לאחרונה: 25.4.2021 / 15:12

הצעירים מחפשים רכב ספורטיבי, שיתאים בהמשך גם למשפחה הקטנה שלהם. המבוגרים רוצים אבזור, נוחות ותכליתיות. אבל איך מחברים את כל אלו בצורה נכונה למכונית אחת? רנו קליאו דור 5, אחת המובילות בארץ ובאירופה בקטגוריית הסופר-מיני, מראה שזה אפשרי

רנו קליאו V6. אתר יצרן
רנו קליאו V6/אתר יצרן

בוודאי לא יפתיע אתכם לקרוא שבגילאים שונים, כולנו מחפשים דברים שונים בחיים וכן, זה נכון גם לגבי הרכב שלנו. מה שמתאים לצעירה בת 25 כנראה לא יתאים לגבר בן 45, ולהיפך. ולמרות זאת, כאשר אנחנו בוחנים מי רוכש כיום מכוניות בישראל בקטגוריית הסופר-מיני, אחת הגדולות והמשמעותיות בארץ, אנחנו מגלים שנהגים מכל הגילאים והסטטוסים השונים בחיים בוחרים באותה מכונית, רנו קליאו דור 5, למרות הפערים הטבעיים ביניהם. איך ולמה זה קורה?

קו המחשבה הכללי כנראה מכוון אותנו לכך שצעירים מחפשים משהו ספורטיבי יותר או "שיקי" במכונית שלהם, ואילו המבוגרים פונים לעבר נוחות השימוש והפרקטיות. אולם האם ידעתם למשל שעל פי נתונים של אופטומטריסטים, מגיל מסוים נשים מבקשות משקפיים עם מסגרות נועזות יותר בעיצוב ובגוונים שלהן. הן רוצות לתת ביטוי לרוח הנעורים שעוד נמצאת בהן ולא להתכנס לתוך עצמן או להסתגר. ומסתבר שמה שנכון למשקפיים - נכון גם לתחום הרכב, בהתאמה.

כי כמו המשקפיים המונחות על האף, גם הרכב בו אנו נוהגים מספר בסופו של יום איזשהו סיפור עלינו ומציג לעולם את מי שאנחנו - אוהבים סטייל נוצץ או תכליתיות, מחפשים נהיגה ספורטיבית או סולידית יותר. כמובן שרכב הוא רכישה "קצת" יותר גדולה בחיינו מאשר משקפיים ולכן, יצרני המכוניות מבינים שהמטרה שלהם היא להגיע לכמה שיותר קהלי יעד שונים גם יחד, כך שגם צעירים נמרצים, משפחות עם ילדים או אנשים מבוגרים יותר יוכלו ליהנות מאותה מכונית ממש, כפי שבא לידי ביטוי ברנו קליאו דור 5.

נהיגה ראשונה: רנו קליאו החדשה. יצרן, אתר יצרן
נהיגה ראשונה: רנו קליאו החדשה/אתר יצרן, יצרן

הדרך לייצר את השילוב המוצלח הזה היא הטמעה של הדרישות השונות מהקהלים השונים באותה מכונית וחיבור מדויק בין כל האלמנטים. לעיתים זה לא מצליח, אבל אחת לזמן מה מגיעה המכונית שעושה זאת נכון ומצליחה לגשר בין הדורות, הגילאים והמינים ולספק למגוון רחב של קהלים את המענה הנכון, בחבילה אחת.

מהרנו קליאו דור 5 נהנים כיום צעירים, בגילאי 25-30, שמחפשים רכב במחיר נוח לרכישה, עם סקס אפיל וסגנון ספורטיבי, ולא פחות חשוב - משהו שיתאים להם גם בעוד כמה שנים, כאשר יהפכו למשפחה. במקביל אליהם, רבים באזור גילאי 45-50 בוחרים ברנו קליאו דור 5. אצלם, הילדים כבר גדולים, לא זקוקים לכיסאות בטיחות או מקום לעגלה בתא המטען, ולעיתים אפילו עזבו את הקן, כך שהנסיעות נעשות לבד. אותם נהגים רוצים רכב נוח ומפנק, מאובזר היטב ובטיחותי, ושיהיה חסכוני בדלק. הם לא זקוקים למשהו מנקר עיניים, אבל כן רוצים רכב עם נוכחות נעימה.

העיצוב החיצוני המוצלח של הרנו קליאו דור 5 משדר ספורטיביות אלגנטית, עם פנסי לד מלפנים ומאחור ועיצוב פנימי מצוין, שמייצר אווירה יוקרתית, בזכות צג מגע ענק, איכות גימור והרכבה טובות, בחירת צבעים מרעננת ועוד. גם בתחום הדינמי מספקת הקליאו את הסחורה בצורה הטובה ביותר, כאשר השילוב של מנוע טורבו בנזין קטן וחזק עם תיבת הילוכים כפולת מצמדים, בעלת 7 יחסי העברה, שלדה מוצלחת וכיול מתלים נכון, מייצר מכונית עם יכולת גבוהה בנהיגה ספורטיבית, אך לא פוגע ביכולות השיוט והחיסכון בדלק שלה. תוסיפו לכל אלו אבזור נדיב מאוד בתחום הנוחות והבטיחות, כולל התרעה על רכב בשטח מת, מצלמות היקפיות, חנייה אוטומטית, בלם יד חשמלי עם פונקציית Auto hold ועוד, ותבינו למה הרנו קליאו דור 5 פונה לכל כך הרבה קהלים בעת ובעונה אחת.

בשיתוף רנו קליאו
  • עוד באותו נושא:
  • רנו קליאו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully